Pirmadienis, 23 Gruodis 2019 11:20

Jūs esate ne tai - ką valgote, o tai – kaip virškinate

Tikriausiai dauguma yra girdėję posakį – mes esame tai – ką mes valgome. Tačiau tiesa ne visiškai yra tokia. Mes esame tai – kaip mes virškiname ir absorbuojame. Mūsų žarnos yra mūsų antrosios smegenys – jos nepaprastai svarbios, nes padeda mums palaikyti gerą sveikatą.


Virškinimo tikslas yra paversti maistą į kurą kūno ląstelėms. Daugumos žmonių virškinimas nėra geras, o tai reiškia, kad maistas nėra iki galo suvirškinamas ir tai automatiškai kenkia sveikatai. Tuomet yra jaučiamas nuovargis, pilvo pūtimas, vidurių užkietėjimas, viduriavimas, didėja svoris, silpsta imuninė sistema.
Dalinamės su Jumis keliais patarimais, kurie padės pagerinti Jūsų virškinimą.
Obuolių sidro actas. Kiekvieną dieną išgerkite po vieną valgomąjį šaukštą obuolių sidro acto su šiltu vandeniu arba įsipilkite jo į salotas. Jis skatina druskos rūgšties virškinimą skrandyje.
Probiotikai. Juos vartoti taip pat reikia kasdien, nes jie su savo gerosiomis bakterijomis atkuria žarnas.
Probiotinis maistas. Valgykite kuo daugiau probiotinio maisto – raugintus kopūstus, kefyrą, svogūnus, česnakus, žalumynus, artišokus bananus.
Citrinų sultys. Kiekvieną dieną atsigerti po stiklinę citrinų sulčių arba šilto vandens su citrina – tai skatina skrandžio sultis.
Valgyti lėtai ir atsipalaidavus. Valgant streso būsenoje, kraujas nukrypsta nuo virškinimo takų, todėl maistas lieka nesuvirškintas.
Valgydami negerkite. Atsigerkite vandens 20 minučių prieš maistą arba po, nes vanduo skiedžia skrandžio sultis, kurios yra gyvybiškai svarbios mūsų maistui skaidyti.
Kramtykite maistą 10 -20 kartų prieš nurydami. Geriau sukramtydami, Jūs nedarysite didelio spaudimo virškinimo sistemai ir taip palengvinsite jos darbą.
Daigai. Daugiau valgykite daigų, nes juose yra gausu skaidančių fermentų.
Šarminkite savo kūną. Venkite rūgščių maisto produktų, alkoholio, kofeino, cukraus, druskos ir kviečių. Cukrus maitina blogąsias bakterijas.

Skambinti